Po przeniesieniu programu do ramówki TVP1, Nowy sezon Postaw Na Milion ogląda średnio 1,37 mln widzów, o 330 tys. osób więcej odcinki pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej w TVP2 – wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych sześciu premierowych odcinków „Postaw na milion” na antenie TVP1 w wiosennej ramówce 2020 roku (w okresie od 29 lutego do 4 kwietnia o godz. 18.30) wyniosła 1,37 mln osób. Przełożyło się to na 10,08 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 6,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
„Postaw na milion” to teleturniej emitowany na antenie TVP2 od 5 marca 2011 roku. Od jego startu jest prowadzony przez Łukasza Nowickiego. Jego formuła opiera się na brytyjskim formacie „The Million Pound Drop Live”. W programie dwóch spokrewnionych ze sobą graczy staje do gry jako drużyna. Uczestnicy walczą o główną wygraną – milion złotych.
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/postaw-na-milion-wiosna-2020-tvp1-wyniki-ogladalnosci